Daar staat ze: de beste klantadviseur van Nederland! Cynthia van Londen van DHL eCommerce behaalde afgelopen zaterdag het hoogste 'contact quotiënt' tijdens 'The National CQ-test 2019'. Dit jaar vond de CQ-test plaats op zaterdag 16 maart. Het thema 'Expeditie Klantcontact' was een enorm succes. Maar liefst 24 teams met klantadviseurs streden om de titel beste team en beste klantadviseur 2019.
Cynthia mag zich de beste klantadviseur van 2019 noemen. Bovendien won ze een reischeque t.w.v. €750,-, aangeboden door Eelloo en de Klantenservice Federatie. Naast de winst van Cynthia ging de rest van het DHL team er ook vandoor met de titel beste bedrijf 2019! Het hele team gaat naar een concert van Maroon5, aangeboden door Randstad.
Finale tussen drie finalisten
Na vijf spannende rondes tussen 24 teams, gingen drie finalisten de strijd met elkaar aan: Kim Stremmelaar van P-Direkt, Astrid Homan van het Kadaster en Cynthia van Londen van DHL. Na het lezen van de case, over een bedrijf met een goed imago als het gaat om de geboden service en leverbetrouwbaarheid, voerden zij live een gesprek met een stemacteur. Zowel de vakjury als het publiek waren het unaniem eens over de winnaar Cynthia van Londen!
Bron: De Nationale CQ Test
Fotografie: Michele Giebing
Mis geen update, meld u aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden