The sky is not the limit
Reuzensprong voor de logistiek

In 1969 zet Neil Armstrong voet op de maan. Een mijlpaal van jewelste. Een paar maanden later scheppen drie andere pioniers – Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn – nóg een legendarisch moment. Ze richten de eerste internationale bezorgservice op: DHL. Een slim initiatief, dat uitgroeit tot het meest toonaangevende logistiekbedrijf ter wereld. Hoe? Door alle grenzen te tarten, tot op de dag van vandaag. Kijk maar naar onze ultieme ambitie: bezorgen op de maan. Een missie waar Neil trots op zou zijn.

Mensen verbinden, levens verbeteren

DHL Group

DHL en Deutsche Post vormen het grootste post- en logistiekbedrijf ter wereld. Samen heten we de DHL Group. Ons portfolio van logistieke oplossingen via de weg, de lucht en het spoor is ongeëvenaard. Met ‘n half miljoen medewerkers in meer dan 220 landen en regio’s, brengen we alle hoeken van de planeet moeiteloos in verbinding.

Onder de mooie geelrode vlag van DHL eCommerce zijn nog twee logistieke giganten ondergebracht: een uit het zakelijk transport en een uit de particuliere markt. Samen met Van Gend & Loos en Selektvracht is DHL eCommerce zonder enige twijfel dé pakket- en palletbezorgdienst van Europa.

220

Landen waarin we actief zijn

500.000

DHL Group medewerkers wereldwijd

350.000

DHL medewerkers wereldwijd

6.000

DHL eCommerce medewerkers in de Benelux

Strategy 2025
Delivering Excellence in a Digital World

Elke vijf jaar scherpen we onze strategie aandachtig aan. Strategie 2025 is de leidraad waar we nu mee werken: Delivering Excellence in a Digital World. Wij zetten onze schouders eronder om de logistieke sector te vernieuwen met digitalisering. Met als doel mensen bij elkaar brengen en hun levens verbeteren. Strategie 2025 is ‘powered by’ digitalisering. Zo positioneren wij ons als de logistiek dienstverlener van de wereld. Excellence. Simply delivered.

Youtube gebruikt cookies, wanneer een video wordt afgespeeld, om statistieken bij te houden over welke video's een gebruiker heeft bekeken en van de voorkeuren van een gebruiker voor ingesloten YouTube video's.

Verminderen van CO2-uitstoot
Onze bijdrage

We vinden het milieu belangrijk en nemen diverse maatregelen om onze CO2-uitstoot te verminderen. Om dat te realiseren, zetten we een aantal tussenstappen. Zo rijden ca. 2.500 bestelwagens al elektrisch en maken we gebruik van HVO100 (een duurzame fossielvrije brandstof, geproduceerd uit afval, restoliën en vetten.) waar nodig.

Meer weten?

DHL Cares
Samen voor een ander

Pakketten vervoeren is wat we doen, maar we zijn meer dan een logistiek partner. Vanuit onze pijlers ondersteunt onze stichting DHL Cares goede doelen en maatschappelijke initiatieven in de Benelux. Niet alleen met geld, maar ook met advies, middelen en de inzet van onze mensen. Door onze krachten met die van klanten en partners te bundelen, helpen we de maatschappij vooruit.

Meer over DHL Cares

Voortdurend vooruit met First Choice

DHL heeft fantastische klanten over de hele wereld. Dat houden we natuurlijk graag zo. Daarom zorgen we dat wij de eerste keus zijn én blijven. Niet alleen met onze uitmuntende service, maar ook met First Choice. Een eersteklas verbeterprogramma, dat iedereen in onze organisatie helpt om vooruit te streven, elke dag weer. Het motto: ‘Everybody. Everyday. Everywhere. A little bit better.’