Om aan voldoende gekwalificeerde medewerkers te komen, heeft DHL eCommerce in Rotterdam een tweede klantcontactcentrum geopend. In een kantoor in de wijk Little C, aan de Coolhaven in Rotterdam, onderhouden ruim 40 medewerkers contact met verzenders en ontvangers van pakketten. Rotterdam is een satelliet van de hoofdvestiging voor klantencontact in Arnhem waar ruim 200 mensen werkzaam zijn. In de omgeving van Arnhem is het moeilijk om aan voldoende gekwalificeerde krachten te komen. In de regio Rotterdam is het aanbod groter.
Een baan in een contactcenter is voor werkstudenten en recent afgestudeerden vaak een eerste stap in een professionele carrière en die groep is ruim vertegenwoordigd in Rotterdam. “De eerste 40 medewerkers waren inderdaad snel geworven”, aldus directeur Customer Service Natasja Wientjes. Hun snelle keuze voor DHL verklaart zij door de aard van het werk: “We bieden een baan met veel sociale interactie, in- en extern, in een branche waar verduurzaming en digitalisering hoog op de agenda staan.” Er zijn momenteel nog een select aantal vacatures.
Mis geen update, meld u aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden