DHL opent eigen ServicePoint in thuisbasis Leidsche Rijn voor inwoners en ondernemers

Met een feestelijke ceremonie opende DHL eCommerce vandaag een eigen winkel als pakketpunt middenin de Utrechtse wijk Leidsche Rijn. Hier kan de hele wijk terecht om pakketten op te halen, te retourneren en te verzenden zowel binnen Nederland als ook internationaal. Het nieuwe pakketpunt kan als standaard of incidentele bezorgoptie vastgelegd worden in de Mijn DHL-app

Voor ondernemers: later aanleveren en meer pakketten

Ook ondernemers kunnen bij het servicepunt terecht met meer pakketten tot een later tijdstip. Voor 18.00 uur in de winkel betekent nog op dezelfde avond aansluiting op verwerking voor levering de volgende dag. Ook kunnen grotere hoeveelheden pakketten aangeleverd worden. 

Binnen het servicegebied van de winkel valt Leidsche Rijn dat met 50.000 inwoners een wijk van formaat is waar het aantal pakketten stevig groeit. Het is de bedoeling dat er meer eigen DHL ServicePoints in Nederland gaan komen die deze extra service bieden. 

De wijk en de gemeente zijn blij met het initiatief. Hamid Nadri, ServicePoint Houder, is enthousiast over de toeloop: “Steeds meer mensen weten onze winkel te vinden. De centrale locatie en snelle service worden als grootste pluspunten genoemd. Ook voor de aanstaande feestdagen is ons pakketpunt een welkom alternatief voor aflevering op huisadres. Met ruime openingstijden staan we klaar voor de hele wijk. “ 

==

Praktische informatie:
DHL ServicePoint 
Willem Frederik Hermansstraat 412, Utrecht. 
Dagelijks geopend van 10.00 – 19.00; op zaterdag tot 17.00. 

 

Geschreven door

Frederique Martin

Corporate Communications Manager

Mis geen update, meld u aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden