Volg je retourzending online

Veelgestelde vragen

Een retourzending volg je via track en trace.

Verloop retourzending

Een retourzending van een pakket, dat terug wordt gestuurd naar het bedrijf of de webshop waar de bestelling is gedaan, duurt drie werkdagen. Zie je de status "Klaar voor versturen naar het sorteercentrum"? Dan zit het pakket nog in het sorteerproces. De status "Retour verzonden naar verzender" betekent dat het pakje onderweg is naar de verzender. In de regel zie je na drie werkdagen dat het pakket is bezorgd.

Webshop verwerkt je retour

Dat je de retourzending in onze track en trace op bezorgd ziet staan, betekent nog niet dat de verzender je retour al administratief heeft verwerkt. Veel bedrijven en webshop rekenen hiervoor een bepaald termijn. Het is dus goed mogelijk dat onze track en trace zegt dat je retour is bezorgd, maar dat de webshop de ontvangst nog niet kan bevestigen. Wacht dit dan rustig even verder af.

Heb je vragen over de status van de verwerking van je retourzending? Neem dan contact op met de verzender. Wij hebben geen inzage in de verdere verwerking hiervan en kunnen je hier niet mee helpen.